EN VECKA HAR GÅTT

Alltså, hur snabbt går inte veckorna?! Var en vecka sen jag skrev sist & det känns som att det bara var någon dag sen.

Denna vecka har verkligen sprungit förbi. Vet inte om det är för att jag varit på en två dagars utbildning med facket som gjort att tiden bara försvunnit. 
Annars så har vi hunnit med att fixa iordning hallen ytterligare! Vi har varit & druckit kaffe hos syster Jenny, jag har fixat mina naglar, tagit en skogspromenad tillsammans med syster Mari & hennes familj, vi har lekt, busat & stojat en hel del! Familjelivet är helt underbart alltså!!

På skogspromenaden fick Ludwig gå lite själv, just för att få träna att gå på olika underlag. Han var superduktig & det gick jättebra tills det blev nedförsbacke.. Han ramlade & slog i ansiktet! Först såg vi bara att han skrapat näsan, tills det att han tappade mössan och en bula i size av en pingisboll visade sig i pannan. Fick så ont i mammahjärtat! Men det gick bra & han var lika pigg och glad som alltid, så det var skönt. 

Idag har vi inte gjort så mycket, mest bara lekt. Vi gick ut en liten sväng på tomten men Ludwig var på tok för trött så han tyckte inte att det var jättekul direkt! 
Nu ligger han och sussar så gott bredvid mig & jag ska strax släcka lampan och ladda upp för en ny vecka.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Vi har så otroligt mycket äpplen i år.. Sorgligt nog verkar dom inte bli varken lika stora eller goda som första året.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0