VECKAN SOM KOMMER

(null)
MÅNDAG: jobb mellan 9-15, inget planerat på eftermiddagen! 
TISDAG: jobb mellan 08.45-15, sen ska vi hem till mamma & äta!
ONSDAG: jobb mellan 08.45-17. Jag fyller år! 
TORSDAG: jobb mellan 07.15-13.30. Baka inför lördagen! 
FREDAG: klockan 11 ska vi till BVC! Blev inställt denna vecka. Sedan jobb mellan 12-16.30. Ludwig sover hos mamma så ska jag & Petter göra något för att fira mig. 
LÖRDAG: kalas för mig med familjen! 
SÖNDAG: tvätta & planera nästkommande veckas matlista! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0