EN BRA START

Eller kanske inte.. Igår morse hostade Ludwig en hel del, men var väldigt pigg så han fick åka till förskolan & dom skulle ringa om han skulle må sämre. Men han klarade sig hela dagen!

På kvällen när han sovit ett par timmar fick han sån hosta att han till slut kräktes! Det blev helt enkelt så att jag fick lov att skriva till mitt jobb att jag måste vabba. Tanken var att jag skulle vara hemma med honom idag & att jag skulle jobba imorgon igen IOM att Petter är ledig! Så blev det dock inte, inatt vaknade jag med vad jag tror är magsjuka.
Har inte haft det på så många år att jag inte riktigt vet hur det känns, men toan har varit min bästa vän & jag har haft såna smärtor i hela magen. 

Eftersom Ludwig ändå var hyfsat pigg idag så ringde jag till mamma & kollade om han får vara med henne några timmar så Petter får sova & jag får en chans att vila. Såna tillfällen som jag bara känner att min mamma, hon är fan världsbäst! Så ja, jag har bänkat mig på soffan & kollar någon serie som är sjukt spännande. Skulle även behöva få i mig något att äta men vet liksom inte vad. Känns som att jag startade min första jobbvecka på bästa sätt alltså..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0