EN HELT UNDERBAR DAG

Dock startade inte dagen på bästa sätt! Var så fruktansvärt trött & Ludwig är i en period där han ska testa väldigt mycket gränser som gjorde att jag tillslut bröt ihop en sväng..

När jag lämnat Ludwig så åkte jag hem till Emma en sväng, var lite konstigt att vara där utan lilleman! Men det är alltid skönt att umgås med henne, att prata med någon som förstår ens tankar, som man kan berätta allt för! Var där i ett par timmar innan jag åkte hem för att rasta hunden & äta lunch.
Vid halv ett ringde dom från förskolan, Ludwig hade sovit väldigt dåligt så jag åkte och hämta hem honom. Vi lekte en stund, åt lite mellis & sen gick vi ut och lekte i snön. Ludwig verkligen älskar det! 
Vi skottade upp lite gångar på gräsmattan, åkte lite pulka, skottade lite på uppfarten osv.

Kvällen har bestått av lite matlagning, ett varmt bad & nu sitter vi i soffan. Är så otroligt trött på kvällarna så är lite orolig över hur det kommer te sig när jag väl jobbar igen.. Tänk att jag bara är mammaledig i fyra dagar till! Gud så fort dom här två åren har gått alltså!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0