EN HELT VANLIG SÖNDAG

Godkväll! 
Söndagen är snart slut vilket betyder att helgen också snart är slut, lite tragiskt men skönt med en ny vecka! 
Denna helg har vi faktiskt inte gjort någonting speciellt, jag har varit rätt slut så har känt att det varit lika bra att ta det lugnt och ladda batterierna.

Igår tog vi tag i vårt tvättberg, Ludwig hade en hel stor Ikea kasse med bara sina kläder.. Jag knallade även hem till Sandra ett par timmar! Vi satt i hennes kök & la pussel som dom pensionärerna vi är! Kvällen spenderades med min kärlek i soffan! Vi kikade på filmen birdbox, den var riktigt bra. Väldigt udda, men bra.

Idag har vi inte ansträngt oss särskilt mycket. Som vanligt på söndagar tog vi en lång tupplur alla tre, dels för att Ludwig behöver sova & för att Petter behöver ladda inför första jobbnatten. Jag passar på bara för att det är skönt! 

Tänkte börja härma Nathalie lite & dra ut ett inlägg om kommande veckas planer! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0