HEJDÅ JULEN

Tredje dagen i rad jag vaknar & är helt tjock i halsen och näsan, mer detaljer än så behöver ni inte få, det blir bara äckligt. Sen under dagarna har det blivit mycket bättre & sen börjar det om igen.. Inte jättekul!

Är ni som mig när det gäller att städa bort julen? Jag älskar verkligen att ha julen framme och ha pyntat hemma, men så fort julen är slut så vill jag bara få bort allt. Har dock inte blivit så denna jul, jag har helt enkelt inte orkat! Men igår börjar vi smått att plocka ner lite grejer. Är mest bara julstjärnorna som är kvar i fönstren just nu. Men dom åker ner idag eller imorgon, likaså julgranen! 

Igår var vi till Västerås en säng och köpte nya blommor till köket! Rosorna fick också uppdaterad efter att ha haft de röda med guldglitter i nästan tre veckor. Jag hade velat ha vita rosor, men dom var allt annat än fina så fick bli rosa istället!

Idag har vi inga planer, Petter sover efter att ha jobbat en natt så jag ska väl försöka komma på något sätt att roa Ludwig på i alla fall! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0