HUR KÄNNS DET?

Första jobbdagen är klar & det var verkligen så kul att komma tillbaka! Fick en riktig mjukstart då vi hade väldigt få barn där idag, skönt tycker jag då man får en chans att bara se rutinerna och hinner andas emellan. Trots en väldigt lugn dag så är jag helt slut, HELT slut. Har gäspat konstant sen jag kom hem och är mer än redo för att inta sängen, men det får vänta lite till.

Dagen gick otroligt fort och på något vis kändes det inte alls som att jag varit borta från jobbet. Kommer antagligen att vara fortsatt död resten av veckan, eller året.. jag vet inte! Men det känns bra att ha kommit igång med jobb igen.

När jag hämtade Ludwig så kunde han inte bry sig så mycket mer om att jag var där. Han fortsatte leka, dansa och tillslut fick jag ta honom i handen för att han skulle följa med mig. För mig är det bara underbart, det betyder ju att han verkligen trivs på förskolan! 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0