ÖNSKELISTA

Tänk va, om en månad ungefär så fyller jag år. Därför har jag gjort mig två små önskelistor på grejer som jag mer än gärna skulle vilja ha! Den ena är med grejer som mer är ett önsketänkande, grejer som allt eftersom vi har råd ska få flytta hem till oss. Men önska, det är ju gratis!

(null)
  1. Parfym från escada! Finns HÄR!
  2. Tekopparna från Ernst, gärna i olika färger. Finns i de flesta inredningsbutikerna.
  3. Två stycken bordslampor, dessa finns hos Mio! 
  4. Detta läckra bokstöd från newport!
  5. Presentkort på Mio!
  6. Kuddfodral från h&m Home!
  7. Kaffekoppar från Ernst, även dessa vill jag ha i olika färger! 
  8. Kuddfodral från h&m Home!
  9. Kuddfodral från h&m Home! 

(null)
  1. Golvlampa palais från Mio!
  2. Köksbord från Ikea!
  3. Köksstolar från Mio!
  4. Matta (Sofia) storlek 200x290cm, från rusta!
  5. Sängbord vikhammer från Ikea!
  6. Soffa chicago från Mio!
Som sagt, den understa är saker jag drömmer om att vi ska köpa hem. Har så mycket tankar & idéer om hur jag vill göra hemma. Nu ska det sparas in en massa pengar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0