PLANERING, PLANERING & ÅTER PLANERING

(null)

Ja mina vänner! I lördags var vi ju hem till Jim, Nathalie & Rasmus och lite sådär spontant bestämde jag och Nathalie att vi under våren ska ta en tripp till Ullared igen. Kanske får ta & bli hennes och min årliga resa tillsammans?

Vi har i alla fall börjat kolla boende, datum osv. Känns som att man bör vara ute i god tid så man hinner söka ledigt, fixa barnvakt och sådana saker. Mamma har i alla fall redan nu sagt att Ludwig kan vara hos henne så Petter får sova efter jobbet, vi tänkte nämligen åka en torsdag - fredag. Så fort Nathalie vet hur det ser ut för som så ska vi boka! Förra året bodde vi på hotell Ulla som ligger lite utanför shoppingområdet, denna gång tänkte vi boka en lägenhet. 

Jag ser så mycket fram emot detta & sitter redan och planerar vad som ska inhandlas. En sak är redan helt klar, en lampa till vardagsrummet. Denna gång tänkte jag faktiskt satsa på mer inredning än någonting annat. Sen vet jag ju att det kommer åka ner till kläder, smink, bra-att-ha saker osv. också! Men ja, det kliar så i mina inredningsfingrar och jag vill byta ut ungefär halva hemmet! 

Så ja, nu har man i alla fall någonting att se fram emot! Vilket också gör att jag måste kämpa som fasiken med ett av mina mål detta år (spara pengar), dock är det ju pengar som kommer att slösas, men det är en helt annan femma! 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klart det ska bli våran årliga resa! Då har man något att se fram emot varje år 👏😁

2019-01-11 @ 08:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0