SÅN OTUR

Vilket snökaos det blev idag.. Vi har fått över tio cm snö på ett par timmar. 

Dagen har gått otroligt fort idag. Ludwig skötte sig riktigt bra på förskolan idag & vågade till och med gå iväg med pedagogerna utan att jag följde med honom! När vi kom hem var det dags för lite lunch och vila. När Ludwig vaknat igen trotsade vi kylan för en promenad med hunden och lite lek utomhus. Han verkar inte alls särskilt brydd över kylan alltså. 

När vi kom in var det dags för lite mellanmål innan det var dags att väcka Petter! 

Eftermiddagen har jag spenderat hemma hos Sandra! Som vanligt satt vi bara & pratade om allt mellan himmel & jord innan det var dags att knalla hemåt igen. 
Väl hemma så busade jag med Ludwig och han skulle springa iväg, snubblar på mattkanten & slog i både näsa och mun i golvet. MAMMAHJÄRTAT! Hatar verkligen när han gör sig illa, speciellt på det sättet när man hör på gråter hur ont det gör, och jag förstår att det gjorde ont med tanke på att han fick ett litet jack i näsan & blev både blå och blodig på läpparna.. Min älskade lilla!
Nu har vi bestämt att vi ska ta bort den mattan för detta är tredje gången han snubblar på den.

Nu är det soffhäng med min kärlek som gäller innan sängen kallar! Hoppas ni haft en fin onsdag. 

(null)
I brist på bilder så bjuder jag på lite rosor! Älskar verkligen vita rosor!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0