SNART BÖRJAR ALLVARET!

(null)
Världens finaste, tokigaste & mest underbara unge!

Helgen är slut, jag ska snart göra mig iordning för sängen! Är jättefrusen efter att ha släppt ut Texas för en sista pink, jösses vad kallt det är ute nu.. 

Denna helg har gått i lugnets tecken! Vi har inte gjort mycket alls & det är sånt som behövs emellan varven. Dock får ju jag lite panik när vi inte har några planer, det är något jag skulle behöva försöka jobba bort alltså! 
Imorgon är det en ny vecka, vi ska infinna oss på förskolan klockan 9 och därefter lämnar jag Ludwig hos mamma för mitt tandläkarbesök. Sen är det bara hämta honom, åka hem & skicka iväg Petter till tandläkaren.. 

Tänk att jag börjar jobba om ungefär en vecka, har så svårt att förstå att vi snart är inne i en helt annat vardag som familj. Det känns både läskigt och kul, nya rutiner, en helt annan längtan & framförallt lite extra pengar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0