VECKAN SOM KOMMER

(null)
MÅNDAG: vi ska tillbringa förmiddagen hemma hos mamma! Måste passa på nu innan Ludwig börjar förskolan & jag börjar jobba!
TISDAG: Första inskolningsdagen, vi ska vara på förskolan mellan 09.00-10.30! 
11.45 är det dags för årets första ultraljud för Ludwig. 
ONSDAG: Fortsatt inskolning för Ludwig, även denna dag ska vi vara där mellan 09.00-10.30. Ska eventuellt träffa Sandra när hon slutat jobba! 
TORSDAG: dag 3 med inskolning, tror att det var denna dag vi skulle stanna längre! Dock är jag inte helt hundra. Eftermiddagen är än så länge planlös.
FREDAG: veckans sista inskolningsdag & om jag inte missminner mig så skulle vi vara med på lunch och vila! Eftermiddagen får planeras utifrån hur pigg Ludwig är efter hans första vecka på förskolan! 
LÖRDAG: lördagen är inte planerad, dock brukar vi alltid komma på något att göra! 
SÖNDAG: Som vanligt är söndagar en hemmadag, tvätt & städning står på schemat! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0