DÄR VAR HELGEN SLUT

VAR TAR TIDEN VÄGEN?!
Helgen har bara swishat förbi och imorgon återgår vi till vardagen igen!

Igår var vi till Västerås en sväng för att köpa en matta till sovrummet, tyvärr blev det inte så bra som jag hade tänkt mig.. Men den fick stanna kvar i alla fall! På kvällen kikade vi film, som vi sagt flera helger i rad att vi ska göra, men har fastnat i något på tv istället.
Slenderman fick stå för underhållningen & helt ärligt, sämre skit är nog svårt att hitta!! Fy så besvikna vi blev. Menmen, då har vi sett den i alla fall.

Idag har jag storstädat! Golven fick en välbehövlig moppning (Säger man ens så?) och jag kan slappna av när alla fula fläckar efter Ludwig är borta. Han har liksom fått för sig att det är kul att droppa mjölk ur sin mugg på golvet, hämta papper & torka upp det igen. Dock missar han ju vissa fläckar som sen torkar in. Men nu är det rent i alla fall.
Utöver städningen har jag varit en sväng hem till Sandra. Vi satt mest bara & pratade, vi kikade även några på några videor av JLC. Dom är ju bra roliga dom killarna.
Fjäskade till mig ett par skor idag också, som redan har blivit skickade! Så i veckan får ni se dom.

Ska snart lägga mig i sängen och ladda inför en lång dag imorgon. Först jobb, sen tandläkaren för att dra ut en tand & sen tillbaka till jobbet för personalmöte!

(null)
En bild från i fredags när jag & Ludwig satt i soffan och tittade på bilar-filmen med lite goda äppelbitar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0