PINK HAIR

(null)

Igår när vi var och shoppade köpte jag mig en färgbomb från Maria nila! Hittade en bild på en tjej med rosa hår här för ett tag sen & jag fastnade verkligen för det. Men har inte haft någon lust att gå till frisören för att färga håret om jag inte skulle trivas! 
Så imorse kastade jag i färgbomben och fick till en ganska sjysst färg! Är inte riktigt lika rosa som på bilden, det blev en mer slungad effekt. Men jag tror jag kommer trivas bra. Sen är det ju så skönt att färgen faktiskt tvättas ur om man skulle tröttna.

Annars har vi möblerat om lite hemma, städat, tvättat och nu ligger grabbarna och sover. När dom vaknar tänkte jag att vi skulle passa på att gå ut en stund. Solen skiner och det ser helt underbart ut ute idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0