TESTPILOT & EN NY MATTA

Godkväll! Den här veckan har lite halvt kört slut på mig, när jag la Ludwig ikväll så höll jag på att somna själv! Men nu så, är jag med i matchen igen.

Dagen har varit riktigt bra ändå, trots tröttheten! Jobbade till 13.15, hämtade hem Ludwig och vi passade på att skotta lite innan vi gick in för att vecka Petter. När Petter klivit upp så kom Cindy, Linus & Hugo hit. Det var så längesen vi träffade dom, så det var riktigt trevligt! 
När dom åkt så upptäckte jag till min stora förvåning att jag ska få bli testpilot för ett par byxor från novisendesign.se till Ludwig! Tog chansen när dom lagt ut en "tävling" på instagram där dom ville ha några testpiloter för ett par nya leggings som dom ska lansera och vi fick chansen att prova dessa! Så nu väntar jag spänt på att vi ska få hem dom. När vi är inne på det spåret så anmälde jag även mitt intresse för att bli en del av blogg.se nya mamma segment. Fick Mail i veckan om att jag får bli en del av detta, så det ska bli spännande att få veta mer om vad det innebär.

OCH äntligen!! Har vi nu en matta i vardagsrummet. Har spanat på denna så länge och nu finns den äntligen i våra ägor. Det gör så otroligt stor skillnad i ett rum, tycker jag. Nu fattas det typ bara en ny soffa, men det får vänta ett tag!

(null)
Hatar dock hur tomt det ser ut när vi inte har någonting på bordet! Men just nu är Ludwig i en period när han ska ta allt han kommer åt, så det får vara tomt ett tag helt enkelt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0