SCHHHH

Men Gud! Här har det verkligen varit dött. Men det har sina anledningar! Haft en riktig toppen vecka sen jag skrev sist faktiskt.

Torsdagen spenderades med lite Mary kay och spabehandling, riktigt grymt! Efter att det var klart stannade Cindy kvar en liten stund och strax efter att hon åkt så dök Mikaela upp. Så ja, på torsdagen gjorde vi inte så mycket direkt.

I fredags jobbade jag ett riktigt kort pass, hade komp att ta ut så var bara där från nio till halv tio.. Sen blev det en sväng till Erikslund för lite shopping och mys. Fick med mig två T-shirtar, två par jeans, ett par mjukisbrallor och hårfärg! Köpte en mörk askblond färg som vi skulle göra en form av balayage med, men det blev liksom inte sån skillnad så funderar på att slänga i den andra burken i resten av håret.. men vi får se!

I lördags tog vi en till liten shoppingrunda, letade lite pokemons och hade spelkväll med Jenny och calle. Och så var vi på söndagen.. den där tråkiga söndagen när Mikaela lämnade oss igen. Alltid lika trist!! Men men, sånt är livet. Vi spenderade kvällen hos Jim och Nathalie där vi blev bjudna på mat.

Nu ligger jag i sängen och kikar på OC på plattan och lyssnar när Petter sover. Så härligt att bara lyssna på dom där djupa andetagen och känna sig sådär trygg i hans närhet! KÄRLEK!!

Ska kika något avsnitt till innan jag också ska försöka sova. Imorgon är det pyjamasparty på jobbet, så ska leta fram en pyjamas till det också!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0