FÖRSTA FARSDAGEN

Igår fick Petter vara med om sin första farsdag! Det var riktigt mysigt tycker nog vi båda. Jag klev upp och gjorde frukost på sängen och sen fick han sina presenter som bestod av en nyckelring (denna fick han dock för någon vecka sen), en kul t-shirt och sen en låda med fem internationella ölsorter! 

(null)

Att Petter är världens bästa pappa är inget snack om saken och det får han veta varje dag, men första farsdag måste man ju slå på ordentligt!

Nu är det måndag och vi har en fullspäckad vecka! Imorgon har jag tid hos tandläkaren, på onsdag ögonläkaren, på torsdag åker vi upp till Gävle för att hälsa på Petters mormor och morfar och bor på hotell en natt, det ska bli mysigt! Om vädret tillåter idag så tänkte jag ta en långpromenad med Ludwig och Texas! Och peppar, peppar.. Solen kikar i alla fall fram just nu. Men först, lite kaffe och frukost!


Kommentarer
Postat av: lars

Bra du har en fullspäckad vecka, Jag har sådär halvfullspäckad vecka. tandläkare är ingen höjdare tycker jag, men ett nödvändigt ont. När jag ser ölburkarna påminns jag om att min bror hade en ölburksamling för många år sedan, till min mors förtret. Lycka till med veckan

Svar: Jag håller med dig, tandläkaren är aldrig roligt.
Ja! Jag hittade den presenten av en slump och tyckte den var så fin 😊 detsamma!
ida Norrman

2017-11-13 @ 10:27:59
URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0