MITT ÄLSKADE HJÄRTA

(null)

(null)

(null)

Dagarna går så fruktansvärt fort! Ludwig har upptäckt sina händer och förstått att man kan hålla saker med dom! Fötterna kommer nog snart också, han sitter och inspekterar dom väldigt mycket men har nog inte riktigt insett att dom tillhör honom.

Denna vecka har sprungit förbi! Vi har umgåtts mycket med min mamma, vi har varit och shoppat lite, varit till moster Jenny på taco-kväll och bara myst massor! Jag har även hittat min outfit till dopet som faktiskt är lite utanför min comfortzone, men den kändes ändå rätt bra! Vi har även köpt kläder till Petter så nu är vi alla klara för det. Nu är det bara allt annat runt omkring som ska ordnas med! 

Det är torsdag och det betyder att vi tar helg hela familjen nu! Älskar det!! 
Idag har vi inga direkta planer förutom att vi behöver åka och handla, så ska vi förbi mamma en sväng och hämta sängkläder som hon hade hittat på Jysk! 
Hoppas ni får en riktigt bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0