ETT LITET TIPS!

Måste tipsa er om en liten grej som Nathalie introducerade mig för när vi var i Ullared! Nämligen dessa:

(null)
Det är alltså strips för att få bort pormaskar med & jag bara älskar dom! Jag har så mycket pormaskar på min näsa och när jag fick prova en sån av Nathalie så blev jag dels äcklad, men även glatt överraskad över hur bra dom var! Fick bort massor vid just näsan.

I förpackningen finns det tre strips för näsan och tre var för haka & panna! 

(null)

Eftersom Ludwig sover så har jag passat på att ta en dusch och nu sitter jag här med en strip på näsan. 
Som sagt, ett litet tips bara såhär en onsdag morgon!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Älskar hur äcklad du var, och jag var så besviken över att jag knappt fick något 😂

2018-04-25 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0