IBLAND BEHÖVER MAN EN KNUFF!

Jag tror att jag hjälpte mig själv med mitt förra inlägg faktiskt! För efter att jag skrivit det så fick jag igång mycket tankar om verkligen allt och inget, så i måndags var jag igång igen! 

Började dagen med att ställa mig på vågen för att se hur mycket jag gått upp sen förra gången jag började.. vågen visade -0,5kg!! Det kanske inte är så mycket att hurra för, men jag var överlycklig över att jag inte hade gått upp något på dessa veckor i alla fall.

Tog en långpromenad med Ludwig i måndags, påväg hem stannade vi i lekparken och han fick premiärgunga. Det var riktigt poppis alltså, det måste vi göra om!
Igår var vi på babyrytmiken och sen tog vi en långpromenad med Emma och Lykke! 
Kosten har fungerat bra! Sötsuget har varit enormt men jag har hållit mig ifrån. Nu hoppas jag verkligen bara på att jag fixar detta!

(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0