ETT ÅR!

(null)

Det är ett år mellan dessa två bilder.. När blev Ludwig så stor? Jag känner verkligen att jag inte alls hunnit med, han ska ju fortfarande vara min lilla bebis! Men nejdå, nu är han en liten kille med så mycket vilja, envishet & temperament. Han är verkligen en egen liten person som vet vad han vill & är inte sen med att visa det.
Jag är verkligen så stolt över vilken fin som vi har, för trots att han stundvis ger mig gråa hår, så är han ändå världens snällaste lilla kille! 

Håller på att skriver ihop ett "året som gått"-inlägg som dyker upp här i veckan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0