GENOM TIDERNAS SÄMSTA JULMARKNAD

(null)

Är så otroligt besviken på årets julmarknad, det fanns verkligen INGENTING att titta på.. Jag vet att förra året inte heller var så bra, men tidigare år har det i alla fall varit bord genom centrum, det har varit godis till salu, julgraner osv. Nu var det kanske fyra bord sammanlagt med lite granris på, loppisbord inne i folketshus och egentligen ingenting mer än så.
Jag som sett fram emot att gå på marknad & kanske få lite julkänsla.. Kan nog säga att känslan försvann mer än tidigare efter detta.
Ludwig, han gillade i alla fall brandbilen.

Efter marknaden åkte vi alla hem till mamma för att äta lite mat. Vi blev dock inte så långvariga eftersom Petter skulle åka till jobbet.
Jag har kollat lite julfilm & ska strax kasta ut hunden på en sista kiss innan jag lägger mig i sängen. Imorgon ska vi på informationsträff på förskolan som Ludwig ska börja på, det ska bli spännande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0