DET KOMMER BLI SÅ BRA!

Bilden jag la upp i förra inlägget om hur jag vill ha badrummet, det kommer att ske idag!!
Vi ska nämligen in till Erikslund en sväng idag och då ska jag passa på att inhandla lite!

Var till facket tidigare i veckan (sitter med i styrelsen) och mina underbara kollegor där hade köpt ett presentkort som ett litet grattis till att vi fått barn. Ja, jag skulle alltså fått det för några månader sen, men saker har kommit i vägen så har inte varit dit! Sen har jag sålt av  lite av Ludwigs kläder som han inte längre kan ha, så grejerna till badrummet kommer inte kosta oss särskilt mycket, vilket är helt perfekt. Självklart kommer jag slänga upp en före-efter bild senare på hur det blir i badrummet! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0