NÄR ALLT MAN VILL ÄR ATT FÖRNYA

 
 
Vardagsrummet behövs förnyas.. Soffan är sönderriven, mattan är uräcklig och jag vill så få in ljusare färger, samt lite mer naturmaterial! Soffan är tänkt att byggas ihop till en dubbeldivan, tv-bänken ska vi köpa en extra hylla till, har dock snöat in mig på att ha en hög hylla längst till vänster. Nya filtar är ett måste, dock vill jag behålla en av dom vi har nu. Sen vill jag ha en stor, grön växt med någon riktigt snygg kruka!
 
Badrummet skriker också efter lite nytt. Jag vill köpa nya handdukar, som matchar varandra. Hittade dessa handdukar på H&M och älskar verkligen den ljusgråa färger. Ett nytt duschdraperi utan mönster, en ny matta (vi ska inte ens tala om hur äcklig vår nuvarande matta är), även i badrummet vill jag har en stor grön växt i en flätat korg! Sen in med lite smådetaljer för att lyfta badrummet. Jag vill få in lite av naturmaterialen i badrummet också för att få den där harmoniska känslan av att allt inte bara är cleant och sterilt.
 
Så ja, nu är det snart dag att börja fixa lite. Behöver ju inte ta allt på en och samma gång (även om man önskar att man kunde), men att köpa några saker i taget gör ju att det sakta men säkert blir ett lyft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0