DÅ ÄR DET BARA ATT FORTSÄTTA

Vi har en liten hall i vårt hus utanför vårt sovrum, Ludwigs rum och ena toaletten. Vi har pratat länge om att tapetsera eller måla om där då det är en liten yta som går väldigt fort att göra någonting åt. Dock har vi bara lagt det åt sidan och inte gjort någonting åt det i alla fall. Det är en sån där gammal, knottrig tapet där just nu, en sån där som man gärna går och pillar på hela tiden.. Nami har varit på tapeten på två ställen och rivit så idag när jag la Ludwig på förmiddagen så började jag riva ner tapeten, terapi för själen när man kan dra ner stora bitar som bara släpper!

(null)

Hann nästan riva ner all tapet innan Ludwig vaknade igen! Så när Petter kliver upp tänkte jag fortsätta så vi får bort all gammal tapet. Sen är det ju bara fortsätta, köpa hem spackel och färg! Dock vet jag inte riktigt vad jag vill göra där sen.. Tanken från början var att måla det i samma färg som vi sedan ska måla vardagsrummet i eftersom rummen går ihop, samtidigt skulle det kanske bli snyggt att dra på med en helt annat färg där också! Ja, jag vet inte! Ni få såklart se resultatet när vi väl blir klara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0