EN VÄN FÖR LIVET

Det är onsdag och min dag har startat på absolut bästa sätt! Dels fick jag lite sovmorgon efter två lite jobbiga nätter så Petter tog Ludwig på morgonen och gav mat så fick jag sova en liten extra stund! Vi klev alltså upp vid åtta.

Blev frukost för mig och min lilla bästa vän och nu spenderar vi morgonen i soffan, Ludwig med lite tecknat på tvn och leksaker, jag med en stor kopp te!

(null)
Vad hände med bra tecknat som fanns när en annan var liten alltså? Tycker all tecknad nu förtiden ska vara så konstig typ..

Är förresten skitnöjd med tvn som vi köpte förra veckan! När man haft en tv i 7-8 år så blir man ju helt enkelt sugen på att byta!

(null)
(null)
Och så har vi den där lilla killen som mest bara ska sitta själv nu. Balansen är inte helt hundra så lite kuddar runt så man vet att han inte gör sig illa om han tippar! Men det kommer mer och mer för varje dag!! Man blir rätt stolt i mammahjärtat alltså.

Idag väntas besök på bvc och vaccination. Efter det ska huset få sig en omgång, högtalare som ska upp på väggen, förråd som ska rensas, julsakerna ska få flytta ut. Ja, lite allt möjligt alltså. Imorgon tar vi resterande så som dammsugning, torka golv osv! På fredag är det ju dags för begravning så känns skönt om allt bara kan få kännas okej när man kommer hem sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0