IBLAND BARA ORKAR MAN

För visst är det väl så? Ibland finns orken där och ibland inte, till det mesta då alltså!

Idag fanns i alla fall orken till att ta en ordentlig promenad tillsammans med Lisa. Vi bestämde redan igår att vi skulle ut och gå om vädret var okej, det var det ju faktiskt idag! Så ut i snön och traska, var jobbigare än vad jag räknat med att pölsa fram med vagnen på vissa ställen. Men det gick ju bra i alla fall! 

(null)
Nästan sju kilometer knopade jag ihop och det känns jättebra. Ett mål jag har med 2018 är att försöka komma ut och gå varje dag! Ingenting jag tänker tvinga på mig själv, men försöka i alla fall. Man mår ju trots allt fruktansvärt bra efteråt!

Efter promenaden kilade jag upp till mamma några timmar eftersom Petter sov. Ludwig har hittat tillbaka till sig själv och har nu varit den där glada killen i två dagar, HELT underbart alltså.
Eftermiddagen och kvällen har spenderats med att städa, dammsuga, duscha och sen blir det filmkväll med mannen. Imorgon väntas begravning.. Inte alls en kul början på året, men tyvärr sånt som hör till livet ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0