LITE LÄTT SLUT

Huvudet hänger inte alls med längre, har varit några tuffa veckor nu alltså! Ludwig sover inte alls som han gjort tidigare, vet att det kan bero på en miljon olika saker & jag vet väl att jag absolut egentligen inte ska klaga.. Men när man är van att sova hela nätter så blir man lätt slut när det ändras! Sen vill han gärna inte somna om i sin säng när han vaknat på natten, så då får han sova med mig vilket gör att jag sover ännu sämre då jag är så rädd att han ska vakna och krypa iväg.. Men det är väl bara att kämpa på helt enkelt.

Idag är det torsdag och Ludwig har precis somnat efter en riktig mysstund i soffan, älskar dom stunderna så mycket! Vi har inga planer idag, det är lite halvkyligt ute & det skulle eventuellt komma lite åska sen! Inte mig emot, jag gillar sommaren väldigt mycket, men fy vad jag inte klarar av värmen.. så skönt med lite omväxling, dessutom kan man njuta av att sitta med en filt i soffan utan att känna sig dum!

(null)
(null)
Som vanligt får Ludwig agera modell för mig! Dessa bilder är tagna igår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0