HELT ENKELT BÄST!

(null)
(null)
(null)
(null)

Igår fick jag hem min bok "så lärde jag mig att älska min kropp" skriven av Linda-Marie Nilsson! Idag har jag läst färdigt den.

Detta är en av de bästa böckerna jag någonsin läst. Vissa delar av boken skulle kunna vara direkt tagna ur mitt liv, vilket gjorde det till lite av en känslostorm att läsa. Det är en väldigt klok kvinna, en kvinna som jag faktisk ser upp till väldigt mycket. Jag önskar att jag skulle våga lite mer, våga låta mig vara mig själv & inte alltid bara tänka på hur jag ser ut.

Denna bok har fått mig att tänka till på väldigt många olika plan och jag är så sjukt glad att jag köpt den. Alla, ALLA borde verkligen läsa denna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0