TÄNK VILKEN UNDERBAR MINIMÄNNISKA DU ÄR

Trots en rätt jobbig vecka där nätterna har varit ganska sömnlösa, där nattningarna har tagit längre tid än vanligt, där matintaget har varit rätt så minimalt så kan jag liksom inte sluta förundras över vilken underbar liten kille vi har.

Han den där som faktiskt tog sina första krypsteg denna vecka, om så bara några stycken vid ett tillfälle! Han den där som vaknat på morgonen & varit superglad då han lärt sig hur man ställer sig upp i sängen! Han den där som har börjat visa mer & mer hur envis han kan vara och att han har ett ordentligt humör.

Jag är så fruktansvärt glad över vilken snäll, fin och framför allt stark son vi har. Att han till 95% av all vaken tid är skitglad, framåt, positiv till det mesta trots allt han faktiskt gått igenom.. För mig är det bara en sån självklarhet att det var just han som skulle bli vår, att det just var världens bästa Ludwig som låg i min mage. 

(null)
Tänka sig va, snart har du berikat våra liv i TIO månader, om snart två månader ska vi få fira din första födelsedag. Tänk att vi ska få följa dig, stötta dig och kämpa med dig genom ditt liv. Världens bästa kille, världens bästa Ludwig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0