TJUGOTREDJE MAJ

Maj är snart slut, värmen verkar vara här för att stanna & livet känns sådär skitbra just nu. Enda minuset är att jag senaste veckan varit så fruktansvärt trött.. Jag vet ärligt inte varför, är bara som att all min energi har försvunnit. Jag brukar sällan behöva sova på dagen men de senaste dagarna har jag nästan sovit en gång varje dag. Igår & idag när Petter har kommit hem har han tagit upp Ludwig så jag har fått fortsätta sova en stund. Det är lite obehagligt när man inte riktigt vet varför man är så trött!

Annars så har veckan flugit förbi! Vi var på ultraljud förra veckan & allt ser fortfarande oförändrat ut! Vi har hunnit med en grillkväll med syster och Calle, vi har varit till Västerås på matmarknad, har träffat lite vänner, myst massor & helt ärligt, mest hållit oss inomhus då det är världens mygginvasion ute just nu! 

Idag har vi inga planer, Ludwig sover just nu och jag ska väl snart få i mig lite frukost tänkte jag! 
Imorgon är det avslutning på föräldragruppen vilket känns ganska trist, jag har tyckt det har varit väldigt kul att gå dit faktiskt! 
 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Jag hann även med att fota vårt äppelträd i år! Hoppas så på att vi får lika mycket äpplen som första året, förra året fick vi inga.. Förra veckan kom även mamma hem från Finland! Hon hade köpt med sig två superfina mumindressar till Ludwig!! Lilleman har även provat på att äta själv, det gick som det gick och han lekte bara med maten!

Igår var det den där jobbiga jävla dagen, den dagen då världens bästa pappa somnade in för tjugoen år sedan. Jag saknar honom så mycket & önskar så att han kunde vara här och ta del av alla våra liv.. livet är så jävla orättvist ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0