WELL, HELLO SUN

(null)
Detta träd står på våran tomt, detta träd har jag tänkt fota två år i rad när det blommar! Dock har jag missat det varje år, men idag, denna underbara soliga dag passade jag på!

Jag har inte den blekaste om vad det är för träd, mamma påstår att det är två olika träd! Ett körsbärsträd och ett plommonträd.. jag har då aldrig sett några frukter på det.

Denna dag har spenderats till stor del utomhus! Vi har lagt ut en filt på altanen och njuter av värmen. Vi tog dock en liten paus för en promenad till läkaren! Beskedet blev tio dagar med penicillin för mig, har åkt på en iflammerad lymfkörtel i ljumsken! Ingenting jag rekommenderar i alla fall.

Passade på att ta en långpromenad efter läkarbesöket så Ludwig kunde få sova ordentligt i vagnen! Nästan för varmt för att vara ute & gå egentligen.

Nu sitter vi här på altanen igen, väntar på att Petter ska vakna och sen ska jag träffa världens bästa vän!

Hoppas ni har lika underbart väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0