JULPYNTAT

Så fick det bli, det mesta av julpyntet är uppe & jag har noll känsla i alla fall.. Jag minns när jag var yngre och mamma pyntade hemma, då kom känslan direkt! Pirret i kroppen och jag bara njöt av att lyssna på Christer Sjögrens jullåtar.

Trots en dag med julmusik, pynt & att vi faktiskt var till Västerås för att köpa lite nytt så är känslan som bortblåst. Vet inte om det kan ha att göra med mitt mående just nu.. Mer om det kommer i ett eget inlägg sen! 
Men jag hoppas i alla fall att känslan kommer att dyka upp förr eller senare. Mysigt, det blir det ju i alla fall! Det enda som jag inte tjuvstartat med är faktiskt julgranen! Den får eventuellt komma upp nästa helg sen!

(null)
(null)
Lite av det nyköpta! Två ljuslyktor som ger ett så fint sken & den ena har det bästa citatet skrivet på sig! Sen köpte vi även granen som är batteridriven, den var tänkt att stå på en annan plats, men jag gillar den så mycket att den fick stå vid tvn! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0