KÄNSLAN AV NYBÄDDAT

(null)

God eftermiddag! Helgen är inne på sin sista dag & jag känner mig allt annat än pigg. Huvudvärk och bara sådär allmänt seg.

Idag har vi haft en lugn hemma-dag förutom en liten tripp till Ica Maxi! Tvättat sängkläder & bäddat rent så ser verkligen fram emot att krypa ner där ikväll alltså. 
Petter sover så jag och Ludwig tittar bara på tv & myser lite. Ludwig är sjukt snorig och har lite feber, jag hoppas så på att det bara är något som snabbt går över, har varken tid eller ork för att han ska vara sjuk! 

Veckan som kommer består inte av så mycket mer än att jag ska lämna prover inför mitt läkarbesök! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0