DET BLEV KANSKE FÖR MYCKET

Jag är helt slut, kaputt, död! 
Denna helg har verkligen gått i ett.

I fredags var vi till Västerås med mamma. Vi var borta i ett par timmar under eftermiddagen innan vi tillslut kom hem. Kvällen spenderades då i soffan framför tvn. 

I lördags startade jag dagen med att färga håret! Valde en färg som hette "ljus askblond", håret blev nog mörkare än vad jag tänkt mig. Men är supernöjd, den blev väldigt lik min naturliga färg vilket känns skönt. Då behöver jag inte bry mig alltför mycket om utväxten sen.
Efter det åkte jag och Sandra till Åsby en sväng, vi fikade, pratade och kollade lite inredning & växter. Jag köpte dock ingenting där. Sen blev det hem igen, göra sig iordning och cykla iväg på kalas för elliott som fyllt 14. 
På kvällen knallade jag hem till en jobbarkompis för lite vin och skitsnack. Var otroligt trevligt att komma iväg en stund.

Idag har vi städat, badrummet fick sig en ordentlig omgång. 
Jag känner verkligen i både kropp & huvud att jag kanske bara skulle ha tagit det lugnt denna helg istället. Menmen, vi kör en ny vecka med nya tag! Om vädret är fint nästa helg så bestämde vi att vi bara ska vara hemma, vara ute & leka med Ludwig, rensa i trädgården & eventuellt åka iväg och äta lite mjukglass!

(null)
Så skönt att kunna gå in i badrummet & det är rent!
(null)
Från riktig ljus, till rosa till "ljus askkblond"! Svårt att få till en rättvis bild dock. Men är verkligen riktigt nöjd med färgen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0