EN SÖNDAG I MIN SMAK

Blev väckt imorse av ett "taaaaack"! Jag kikade upp och Ludwig gav mig sin napp, sen fick jag en stor blöt puss innan han klättrade över mig & ner från sängen.

Vi åt en god frukost, lekte lite & sen tog jag tag i att städa huset. Det är något visst med att städa på söndagar, det är sen gammalt! 
Just nu ligger grabbarna & sover, jag passar på att titta på Störst av allt och bara tar det lugnt. Om ett tag kommer mamma hit så ska vi passa på att vara ute i det fina vädret, rensa ute i trädgården & eventuellt städa altanen också. 

(null)
Vår stora lilla kille! Försöker komma ihåg att sätta honom på toaletten varje dag för att få in lite rutin & att han inte ska tycka det är läskigt. Än så länge har han inte gjort någonting på toa, men han tycker det är kul att sitta där.
(null)
Förra året fick jag videung av mamma som hållit sig fina sen dess. Så dom fick  flytta fram på vardagsrumsbordet nu när påsken är på intågande! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0