KAN DET BARA GÅ ÖVER?!

Mitt i veckan, två arbetsdagar kvar innan vi tar helg!

Denna vecka har varit fruktansvärt tuff, har haft huvudvärk varenda dag, ont i bihålorna och hostar sjukt mycket under kvällarna. Det är andra veckan detta pågår, så nu hoppas jag att det snart bara kan gå över..  Känner att jag inte riktigt hänger med i huvudet när jag mår såhär.

Idag kom Anticimex för att besikta vårt hus då vi bytt villaförsäkring. Vi fick väl några nedslag eller vad man nu kallar det, saker vi bör se över inom en snar framtid. Vissa väldigt kostsamma saker, vissa mindre kostsamma saker! Men vi ska börja se över vad som kan göras & vad det kan tänkas kosta sen. 

Under tiden dom var här så var Ludwig hemma hos mamma eftersom vi inte visste vilken tid dom skulle komma & Petter inte kunde lämna huset för att hämta honom från förskolan. Så på min rast körde jag honom till mamma och sen bjöd hon oss på mat när jag slutat jobbet. Hon är verkligen världsbäst min mamma!! 
Just nu sitter jag sådär halvdöd i soffan, skulle egentligen behöva sova, men känner att jag behöver kika färdigt på Sofias änglar först.

(null)
Min bästa lilla kille! Han är i en period där han lär sig så otroligt mycket just nu. Allt från att hoppa till massa nya ord. Det är så häftigt att ta del av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0