MORMOR-MYS

Natten har varit allt annat än bra.. Ludwig har sovit fruktansvärt oroligt, hostat så mycket att han börjar skrika i panik flera gånger. Så mycket sömn har varken han eller jag fått! Jag mår inte heller särskilt bra, en förkylning som börjar smyga sig på som nu under morgonen bara eskalerat! Hoppas innerligt att det går över fort så vi kan återgå till jobb & förskola.

Idag spenderar vi dagen hemma hos mormor. Dels så att Petter kan få sova ifred & dels för att det är skönt att vara två som kan försöka roa Ludwig när ingen av oss mår helt hundra. 

Vädret verkar i alla fall bli väldigt fint idag, så vi får se om vi kanske orkar oss ut en liten stund på eftermiddagen sen. Frisk luft har ju aldrig skadat någon! Tanken var ju att vi skulle fortsätta fixa ute i trädgården idag, igår hann jag med att flytta pallkragarna! Nu skulle vi behöva kratta tomten, få bort överflödig jord som ramlade ur pallkragarna och börja rensa lite i rabatterna! Om vi orkar det idag, det tror jag inte! Men kanske till helgen om vädret tillåter?

(null)
Tänk att vi har världens bästa mamma/mormor som alltid finns & ställer upp för oss! Det är verkligen guldvärt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0