PÅFYLLT

Bara två arbetsdagar kvar innan lite långhelg!! Det är väl en sak som är otroligt skön med att jobba på förskola, att man faktiskt är ledig på röda dagar, man har inga sena kvällar & man slipper jobba på helgerna!

Igår var vi till bauhaus för att köpa en till säck med sten till rabatten och det blev sån skillnad nu när den är helt täckt! Har verkligen fått suget till att fixa ute nu, de andra åren har jag mest vara tyckt det varit tråkigt men ett måste. Nu ser jag fram emot varje chans vi får till att fixa, röja & planera! 

(null)
Har även tillkommit en växt som tidigare var planterad i rabatten! Eftersom den fortfarande växer så ville vi inte slänga den, så vi planterade den i en kruka som vi haft vid trappen tidigare!

Just nu får jag avnjuta en riktigt skön massage efter ett styrelsemöte med facket. Inte alltför dumt att komma hem till tända ljus & en man som sitter redo för att massera! 

Imorgon har vi påsklunch på jobbet där vi ska klä ut oss, inte riktigt min grej.. Men det gör ju hela upplevelsen av påsken lite roligare!! Sen ska jag och två kollegor iväg på föreläsning i Västerås. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0