2019-01-08

Här sitter jag, helt ensam i soffan och kikar på tv. Ludwig ligger och sover, Petter är & spelar innebandy så jag får njuta av den här härliga ensamtiden. Inte för att jag njuter särskilt mycket, tycker mest det är tråkigt att sitta ensam!

Idag har vi haft en riktig toppendag! Startade dagen med att köra mamma till Västerås, vi tog en fika & kikade lite affärer efter hon varit på röntgen. När vi kom hem fick Ludwig lite att äta innan det var dags för en tupplur. När han vaknade klädde vi på oss för att ta en promenad med hunden. Blir helt förundrad över hur mycket Ludwig orkar gå alltså! 
Efter promenaden kastade vi in hunden & fortsatte att vara ute en stund till. Vi skottade uppfarten, något som var väldigt uppskattad av lilleman alltså. Sen passade vi även på att bygga en snögubbe innan det var dags att gå in för lite mellis.

Resten av dagen har spenderats med mys, bus, matlagning och allt annat som hör vardagen till. Försöker verkligen njuta av varje minut tillsammans med Ludwig, börjar få lite ångest igen över att han om en vecka ska skolas in.. Det är fan jobbigare än vad jag trodde det skulle vara! Menmen, sånt är livet i alla fall. 

(null)
Behöver knappast beskriva hans glädje av att vara ute & leka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0