EN HELT PERFEKT SISTA DAG

Godkväll! Hoppas ni haft en lika bra måndag som vi. Ludwig sov till fem i åtta imorse, blev helt paff när jag tittade på klockan.
Vi klev upp för att äta frukost & göra oss iordning, sen åkte vi hem till mamma där vi spenderade hela förmiddagen. När Ludwig sovit middag så gick vi ut för att åka lite pulka, som han skrattade när han fick åka ner för backen alltså. 
Efter pulkaåkningen så tog vi en promenad runt gården där mamma bor, tycker det är så fascinerande att bara kolla när Ludwig går runt och inspekterar allt som är runt omkring. 

Vid halv två gick vi in igen för lite mellis i form av nybakade tekakor, det var SÅÅÅÅ gott alltså! Sen passade vi på att leka en stund till innan det var dags att åka hemåt. Väl hemma blev det massa lek innan jag & Ludwig tog oss ett varmt bad.
Nu ligger han på soffan bredvid mig och snarkar så gott, vi ska snart förflytta oss till sängen och hoppas på en riktigt god natts sömn. Imorgon är dagen D här & jag är faktiskt ganska taggad nu! Ska bli kul att se hur Ludwig beter sig sådär första dagen. När vi var på infosamtalet så hittade Ludwig till bilarna direkt och kände sig som hemma. Jag hoppas den känslan sitter i.

Efter förskolan så är det dags för ultraljud, hur det går uppdaterar jag om imorgon!

(null)
(null)
En bild från vår lilla promenad & en morgondagens outfit! Jag bara älskar den fina fjällräven ryggan som Ludwig fick i julklapp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0