ETT LITET LUGN

Godkväll, alldeles strax godnatt! Petter är ute med hunden sen är det dags att sova. 

Helgen börjar sakta men säkert lida mot sitt slut och imorgon startar verkligheten igen, Petter går på & börjar jobba fulla veckor igen efter att ha varit hemma under julen! Jag & Ludwig har en hel vecka kvar tillsammans och jag ska verkligen njuta av varenda minut, för nu är det bara TIO dagar kvar tills vi börjar hans inskolning. Jag har ju varit så stressad över att han ska börja förskolan, men igår fick jag äntligen se mitt jobbschema & kan faktiskt säga att jag börjar känna ett litet lugn över hela situationen nu!
Jag har fått ett schema som jag är mer än nöjd med, främst för att det betyder att Ludwig kommer ha korta dagar på förskolan OCH att han kommer kunna vara hemma så gott som varje fredag, är endast någon enstaka gång där Petter går långvecka som jag börjar tidigt & Ludwig måste lämnas. Annars har jag 2 av 3 fredagar där jag inte börjar fören klocka tolv & då sover Ludwig och då får Petter kliva upp när Ludwig vaknar helt enkelt!

Jag tror att detta kommer att bli väldigt bra i slutändan. 

Idag har vi varit en sväng till Kolsva, närmare bestämt hos Jim, Nathalie och Rasmus! Älskar att se Ludwig tillsammans med kusin Rasmus alltså, han som vanligtvis kan vara lite blyg satte sig helt självmant i Rasmus knä! Dom är så fina tillsammans! 
Imorgon är det dags att plocka bort det allra sista av julen, typ julgranen! Allt pynt är borttaget men jag har inte orkat plocka isär och packa ner den! Så det står på listan imorgon, det, städning & förmodligen en kopp kaffe hemma hos mamma!

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0