VÄLKOMMEN 2019

GOTT NYTT ÅR!

Hade ni en bra nyårsafton? Det hade vi, trots att vi egentligen inte gjorde någonting speciellt. Vi startade dagen med att vara ute en stund, Ludwig fick premiäråka pulka, som han skrattade! På eftermiddagen lagade vi lite god mat i form av potatisgratäng & kalvytterfilé, till efterrätt blev det en snabb aftereight-cheesecake! Dock var den mer som en mousse än cheesecake, men det gick helt klart ner i alla fall.

När Ludwig somnat så tog vi fram lite ost & kex, cider och lite annat gott. Kvällen spenderades i soffan framför Bingolotto där Petter vann 200kr, han har sån jäkla tur jämt.. Vi gick och la oss innan tolvslaget och natten har varit sisådär, jag vaknade av att jag hade så ont i kroppen, huvudet & halsen.. Hade svårt att somna om och när Ludwig väl vaknade så var min enda tanke att jag ville sova ett par timmar till! 

Vi har intagit en ordentlig frukost och myst i soffan, nu får vi se vad resten av dagen bjuder på! 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0