TISDAG

Godkväll! 
Hoppas ni haft en lika underbar dag som vi har haft. Solen har varit framme hela dagen, tiden på jobbet bara sprang iväg & vi har hunnit med att åka till Västerås för lite shopping.

Jag fick ett presentkort på cervera av Petter på vår femårsdag!! Det har jag i och för sig inte berättat om.. Vi gör en snabbversion av det helt enkelt, jag skulle testa lite kläder på kvällen förra tisdagen, när jag sen kommer ut i köket så har Petter ställt fram en present och blåst upp hjärtballonger till mig! Förstår ni hur glad jag blev?! 
Ja men tillbaka till denna dag! Efter jobbet åkte vi in till Västerås då jag tidigare hittat lite saker på cervera som jag vill ha, så vi köpte med oss två vaser hem. Passade även på att gå in på Ikea för att köpa en stor växt att ha bredvid tv-bänken. 

Annars så rullar livet på, just nu ser vi fram emot torsdag väldigt mycket då Petters föräldrar kommer hit!

(null)
(null)
(null)
1. En bild på min stora lilla kärlek från igår! Händer alltför sällan att jag fotar honom ordentligt nu för tiden!
2. En liten helhet på vardagsrummet!
3. De två vaserna från cooee som inhandlades på cervera. Till dessa köpte jag lite eucalyptus som är en av mina absoluta favorit växter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0