MIN TYP AV KVÄLL

Vissa stunder är det segt att vara hemma så mycket.. Men vissa stunder är det helt underbart alltså! 

Vi var hem till mamma och blev bjudna på lunch, dom levererade våra badrumsmöbler från Ikea, jag har städat huset (vilket känns skönt att jag orkar igen!!), jag har tvättat lite och tagit mig en varm dusch!

Nu har jag bänkat mig i soffan med min största craving, kall vattenmelon! Och självklart lite vindruvor. Sen kikar jag på unga mammor som jag fastnat för, eller ja.. Jag älskar Julia som är med, därför jag tycker om serien. Så ja, ska spendera resten av kvällen här och eventuellt ringa till Mikaela en sväng också! Skrotungen sparkar som bara den och det är helt underbart alltså. Perfekt avslut på en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0