ATT TRÖSTA SIG SJÄLV

Tröstar mig själv med detta idag! En riktigt god vattenmelon, lite chokladmousse och en ny inredningstidning!

Låter kanske lite sorgligt att behöva trösta sig själv, men jag mår verkligen riktigt dåligt just nu. Känner mig sådär förbannat ensam och bortglömd.. Känns som att alla ens vänner har försvunnit sen jag blev gravid, man blir inte medbjuden på någonting, ingen som hör av sig sådär spontant bara för att prata lite.. Ja, nej.. Jag vet inte. Känner mig bara så fruktansvärt ledsen just nu. 

Jag vet inte vem jag ska prata med längre heller, för det känns som att man bara gnäller! Helt ärligt, jag har mått skit över att vi ska åka ner till Göteborg och bli borta så länge, men just nu börjar jag faktiskt se fram emot det istället. Att få komma ifrån allt och inte bry mig om någon annan än mig själv, Petter och kommande bebis!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0