VECKA 31

Återigen går vi in i en ny vecka, tiden går så sjukt fort nu! Jag känner att jag knappt hinner med alltså. 

Bebis beräknas vara ungefär 37cm lång i denna vecka och ska väga 1,4kg i början av veckan och 1,7 i slutet av veckan! Vår knubbis ligger en vecka före i vikt och väger redan nu 1,7 kg!

Var på tillväxtultraljud nummer två idag, syster Jenny fick äran att följa med och se bebis. Tror nog hon tyckte att det var kul! Vi fick se lilla L i 3D idag igen, ser inte ut som samma bebis tycker jag, men man ser i alla fall vilken rund liten prick han är!

Blev lite shopping och fika efter ultraljudet och jag fick med mig ett par svarta jeans till mig (ÄNTLIGEN), två mössor och två bodies till ärtan! Sen fick vi även en jättefin hoodie av mamma som hon köpt på båten, får viss bild på den imorgon!

Nu är det sängläge för mig, har haft riktigt jäkla ont idag och sen är jag så sjukt trött också.. Så ja, välkommen vecka 31!

Bilden till vänster är förra gången vi fick se, bilden till höger är från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0