DENNA UNDERBARA ÅRSTID

Dagen börjar lida mot sitt slut, en bra dag! Tog en längre promenad med Ludwig och Texas i det underbara höstvädret! Dock blåste det fruktansvärt kallt, men det tar jag alla dagar i veckan när vädret annars är så fint.

När vi kom hem så satte jag mig och kollade kök från Ikea! Även om vi inte ska renovera fören tidigast nästa år så kan det ju vara bra att ha lite koll på vad man vill göra! 

Petter klev upp vid två, då kastade vi i oss lite mat och sen packade vi bilen och åkte till mamma för att lämna vårt gamla bord och stolar till henne! Hon är ju inte hemma så jag hoppas att det blir en glad överraskning när hon kommer hem imorgon. Så som sagt, har haft en riktigt bra start på denna vecka!

(null)

(null)

Bjuder på två bilder från vår promenad! Älskar verkligen denna fina mössa från newbie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0