NY VECKA

Det är måndag och en ny vecka har kickat igång. Jag & Ludwig startade morgonen med en långpromenad och sen har vi bara lekt och myst. 

Veckan som gått då, vi var på Hugos namngivelse förra söndagen, så otroligt mysigt! Jag har fixat nya naglar, varit på en shoppingrunda med mamma & syster, umgåtts med världens bästa Sandra.. Ja, har haft en kanon vecka helt enkelt!

Början av denna vecka är också rätt fullspäckad! Idag har jag styrelsemöte med facket, imorgon ska vi på ultraljud med Ludwig & på onsdag ska jag på en heldag i Borlänge! 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0