FÖRSTA ADVENT

Första advent är här och den har vi inte spenderat på något speciellt sätt egentligen! Vi tog med mamma till Åsby en sväng, Ludwig blev helt hänförd av allt pynt dom hade. Vi hittade ingenting sådär förutom ett doftljus. 

När vi kom hem så la vi oss alla tre i sängen för att sova en stund, jag vaknade efter en halvtimme av att nami lyckades få ner en julkula som hon började leka med. Jag var pigg då så jag satte mig i soffan med en film medan Petter & Ludwig sov vidare. 

Nu har Ludwig lagt sig för natten och Petter är på jobbet, jag kör på som vanligt på söndagar & har faktiskt startat en julfilm som jag velat se ett tag nu. Hoppas den är bra bara!

(null)
En av alla de mäktiga pynten de har på Åsby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Ida Norrman, 28 år

Fru till Petter & mamma till Ludwig, Lea & Liw.
FAMILJELIV . INREDNING . RENOVERING . BARNKLÄDER . PERSONLIGA TANKAR . MAT/BAKNING . LUDWIGS HJÄRTFEL .

Välkomna!
RSS 2.0